Dedicated Analytical Solutions

Zalecamy pobranie następujących aplikacji:

Certyfikowane kursy szkoleniowe

Dowiedz się więcej, bądź na bieżąco i wykorzystaj swoje rozwiązanie FOSS w sposób maksymalny

Szkolenia

Umowy serwisowe

Wybierz z szerokiego wachlarza proaktywnych umów serwisowych

Zgłaszanie problemów technicznych oraz zapotrzebowania na wsparcie aplikacyjne

 

 

Firma FOSS opracowała i stosuje system obsługi Klienta nazwany „Jedna Droga Kontaktu”. Jest to profesjonalny, najprostszy i najbardziej skuteczny sposób kontaktu ze specjalistą technicznym.

Służy on do zgłoszenia przez Państwa każdej usterki aparatu, zadawania pytań w sprawie możliwości aplikacyjnych aparatu i w sprawie obsługi aparatu.

Każda informacja od Państwa trafia bezpośrednio do Koordynatora Serwisu, który przyjmuje ją
i rejestruje w naszym systemie informatycznym obsługi klientów, oraz nadaje bieg sprawie - zlecając jej wykonanie do inżyniera serwisowego lub specjalisty aplikacyjnego.

Kontakt do Koordynatora Serwisu FOSS Polska:

Tel: +48 22 441 55 55

Fax:  +48 22 441 55 02

e-mail:  serwis@foss.pl

Aby  szybko i sprawnie dokonać zgłoszenia należy  przed rozmową telefoniczną przygotować następujące informacje (prawidłowe zgłoszenie poprzez e-mail , powinno także zawierać te dane):

  • Dane i kontakt  osoby zgłaszającej usterkę 
  • Nazwa i lokalizacja użytkownika
  • Model aparatu
  • Numer seryjny - wymagany gdy w laboratorium  jest kilka aparatów jednego typu.
  • Symptomy problemu

Po przyjęciu zgłoszenia przez Koordynatora wyznaczony specjalista skontaktuje się z Państwem ustalając szczegóły procedury usunięcia problemu.

Pole obowiązkowe *

Szukasz części zamiennych, odczynników lub materiałów?

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy w zakresie zamawiania właściwych elementów odpowiednich dla Twojego rozwiązania

We make your user experience better by using cookies. If you continue on this website you agree to the use of cookies. Read more about cookies here.

×